اصرار هکرها و انکار مایکروسافت
 
تكنولوژي هاي نو
مطالب متنوع علمي و تكنولوژيكي

 مایکروسافت اعلام کرد مجموعه آسیب پذیری هایی که در جریان رقابت هکری Pwn2Own در مرورگر اینترنتی IE8 این شرکت شناسایی شد در نسخه 9 این مرورگر یا IE9 وجود ندارد.

به گزارش فارس نویس به نقل از ای ویک، مدیران اصرار هکرها و انکار مایکروسافت بر سر حفره امنیتی جدیدمایکروسافت می گویند قبلاً این اشکالات را برطرف کرده و IE9 را بدون هیچ گونه آسیب پذیری یا باگ روانه بازار کرده اند. 
در جریان رقابت هکری Pwn2Own که هفته قبل برگذار شد حفره های امنیتی متعددی در نسخه های مختلف فایرفاکس، IE، کروم، سفری و .. شناسایی شد و به عنوان مثال هکرها در عرض 5 ثانیه مروگر سفری اپل را آلوده به کدهای مخرب خود کردند. 
با این حال مایکروسافت اصرار دارد که با توجه به تمهیدات اندیشیده شده هیچ مشکلی در مرورگر تازه اش وجود ندارد و کاربران با خیال راحت می توانند از آن استفاده کنند. 
مایکروسافت از کاربران خود خواسته تا هر چه سریعتر به IE9 مهاجرت کنند. این در حالی است که مرورگر یاد شده تنها با ویندوز 7 سازگار است و لذا اکثریت کاربران ویندوز که از نسخه های قدیمی تر استفاده می کنند، نمی توانند این مرورگر را بر روی رایانه هایشان نصب کنند. 
در جریان رقابت هکری Pwn2Own مرورگرهای کروم و فایرفاکس در مجموع وضعیت امنیتی بهتری نسبت به رقبای خود داشتند. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 19:14
سعيد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد . اگر مايل باشيد پيشنهادات خود را به ايميل من بفرستيد(saeeduosefy@yahoo.com) با تشكر از مديريت وبلاگ.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكنولوژي هاي نو و آدرس saeedram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.